avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 486 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Paşapoarte, cărţi de ... Schimbare buletin- impozit solicitat de cel ce m-a ...
Discuție deschisă în Paşapoarte, cărţi de identitate, acte de stare civilă - formalităţi, obţinere, probleme

Schimbare buletin- impozit solicitat de cel ce m-a luat in spatiu

Buna seara!Va rog sa-mi raspundeti la o intrebare...Sunt studenta intr-un judet din afara orasului meu natal.Cum doream sa-mi cumpar o masina si sa nu ma mai duc la mine acasa,adica la adresa din buletin...am decis sa-mi fac mutatie in acest judet.Prin urmare,cineva m-a luat in spatiu,contra unei sume de bani...si asa mi-am schimbat buletinul in acest judet.Asta s-a intamplat in decembrie 2012.Acum o saptamana...m-am intalnit cu acea persoana care mi-a facut mutatia si mi-a cerut 150 RON,cica asta este impozitul pe care il plateste pentru mine in fiecare an ,ca m-a luat in spatiu.Ceea ce nu cred ca e adevarat.Cred ca incearca doar sa scoata bani de la mine.Cum pot sa scap de acea persoana...avand in vedere ca i-am platit acea mutatie,atunci cand mi-a facut-o.Multumesc!O seara buna!
Cel mai recent răspuns: sorayaedi , utilizator 12:04, 31 Decembrie 2013
Impozitul nu se plateste in functie de numarul de persoane.
Doar daca ati facut contract de inchiriere plateste impozit, altfel nu.
Multumesc pentru raspunsuri!Nu am facut nici un contract de inchiriere...doar m-a luat in spatiu.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Drepturi doar cu buletinul? amaria72 amaria72 Buna seara!Sunt mamica a doi copilasi,si in prezent sunt intr-o situatie dificila.Pe scurt : locuinta in care stam este proprietate personala,mostenire de la ... (vezi toată discuția)
Contributie cas felot felot buna seara! va rog sa-mi raspundeti si mie la o intrebare. in perioada 2001-2006 am avut dat spre inchiriere un spatiu comercial care era la mine in ... (vezi toată discuția)