avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 923 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... In ce masura concediul medical poate sa ma jute in ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

In ce masura concediul medical poate sa ma jute in stoparea preavizului si pierderea locului de munca?

Am primit preaviz de 20 de zile de la servici, a doua zi dupa ce mi-am instiintat sefii ca sunt insarcinata.Momentan sunt in concediu medical dar stiu ca sefii ar face orice sa nu trebuiasca sa imi plateasca ei prenatalul si postnatalul. Daca as lua in continuare concediul de risc maternal pina in clipa nasterii copilului, am sanse sa mi se plateasca concediul de maternitate de catre angajator, sau redevine valabil preavizul..si dupa citeva zile pierd sansa de a intra in prenatal?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 18:23, 7 Ianuarie 2014
1. Concediu medical suspenda termenul de preaviz.
art.75 C.mun.
(3) In situatia in care in perioada de preaviz contractul individual de munca este suspendat, termenul de preaviz va fi suspendat corespunzator, cu exceptia cazului prevazut la art. 51 alin. (2).

2. La expirarea concediului medical, se va relua preavizul.

3. Dvs aveti urmatoarea posibilitate , de a avea suspendat preavizul :
- concediu medical maxim 90 de zile
- condeciu de risc maternal 120 de zile
- concediu de maternitate 126 de zile
- CCC cu o durata de 1 an sau 2 ani.

In acest, preavizul se va relua dupa terminarea CCC daca angajatorul nu intra in reorganizare judiciara, faliment sau este dizolvat, situatii in care va poate concedia indiferent in ce concediu sunteti.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu crestere copil Anamaria1313 Anamaria1313 Buna ziua, Intalnesc urmatoarea situatie, o angajata este in concediu crestere copil, 2 ani se implinesc in 15 iulie 2014. saptamana acesta m-a anuntat ... (vezi toată discuția)