Care este modalitatea legala prin care un angajat poate afla de la angajator daca i-au fost platite toate ''darile'' catre bugetul statului intr-un an fiscal, sau macar ce i-a fost dedus din salariu ( cum erau o data fisele fiscale). Ce trebuie sa ceara angajatul de la angajator?
Numai daca face o solicitare in scris, in acest sens, si daca angajatorul ii raspunde.
art.27 alin.1 din OG nr.86/2003 prevede:
Începând cu data de 1 ianuarie 2004, activitatea privind declararea, constatarea, controlul, colectarea şi soluţionarea contestaţiilor pentru contribuţia de asigurări sociale, contribuţia de asigurări pentru şomaj, contribuţia pentru asigurări sociale de sănătate şi contribuţia de asigurare pentru accidente de muncă şi boli profesionale, precum şi alte contribuţii datorate de persoanele juridice şi persoanele fizice care au calitatea de angajator sau entităţile asimilate angajatorului, denumite în continuare contribuţii sociale, se va realiza de către Ministerul Finanţelor Publice şi unităţile sale subordonate, care au şi calitatea de creditor bugetar.
Buna ziua
gicu05
Lucrez la o firma de constructi in Bucuresti contractul de munca a fost semnat in urma cu trei ani. Am luat legatura cu un inspector de la ITM si intrebarea ... (vezi toată discuția)