avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 961 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Contract colaborare - indemnizatie crestere copil
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Contract colaborare - indemnizatie crestere copil

Bună ziua,
Sunt studentă la zi, sunt însărcinată în 4 luni, nu am job, dar ma interesează o colaborare cu câteva firme de mistery shopping. Două dintre ele stau la baza unui contract semnat, iar una a avut la bază o aplicaţie online. Dacă, dupa ce nasc (în timp ce iau indemnizaţia de creştere a copilului) nu fac vizite, dar am contractele acelea, neavând salariu, deci neavând venituri, mă afectează? Dar dacă fac vizite, şi obţin astfel venituri, pierd indemnizaţia? Pot să beneficiez o lună de indemnizaţie (cu contract de colaborare activ, dar fără vizite), iar apoi să optez pentru stimulentul de inserţie, şi să-mi continui astfel vizitele contra cost?
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:24, 10 Ianuarie 2014
Daca sunteti studenta la zi veti beneficia de indemnizatie de cresterea copilului. Daca in perioada CCC realizati venituri supuse impozitului pe venit din venituri independente (cazul prezentat de dvs) veti pierde acea indemnizatie.
1. Pe perioada cat beneficiati de indemnizatie pentru concediu crestere copil trebuie sa suspendati toate contractele care va pot aduce venituri profesionale (chiar daca nu veti obtine venituri in anumite luni).

2. Venitul dintr-un contract de colaborare este un astfel de venit profesional.
Ultima modificare: Vineri, 10 Ianuarie 2014
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Noua lege privind icc ruxandrelu ruxandrelu sunt o mamica ce a nascut pe 25 aprilie 2012.din 8 iunie 2012 sunt in crestere copil si am optat pt 1 an de indemnizatie pentru a beneficia de acel stimulent ... (vezi toată discuția)