Buna ziua,
Va rog sa-mi spuneti:
1) In cat timp are obligatia conducerea unei scoli sa-ti aduca la cunostinta o decizie luata in CA? Baza legala in acest sens, va rog!
2) Se poate contesta o decizie luata de CA? In cate zile de comunicarea acesteia si care este procedura?
3) Daca in urma contestatiei, persoana vizata de decizia cu pricina, nu este de acord nici de aceasta data cu solutia, poate sa-si rezerve dreptul de a ataca in Instanta? Care este procedura?
4) Se poate merge, in acest sens, atat pe cale civila cat si prin sindicat?
5) Daca se merge pe cale civila si se da castig de cauza persoanei vizate de decizie, cine va plati cheltuielile de judecata, tinandu-se cont de faptul ca in speta este implicata o institutie de stat sau CA?
Decizia nu mi s-a adus la cunostinta nici pana azi, cu toate ca am facut o adresa catre conducerea scolii sa mi se aduca la cunostinta in scris motivul/motivele care au dus la anularea indemnizatiei de conducere, fapt constatat odata cu prezentarea statelor de plata la viza CFP.
Inca o data precizez ca decizia s-a dat la sf lunii dec (in unitate) iar eu nu am luat act de aceasta nici pana la aceasta data, cu toate ca am inaintat si o adresa in acest sens. Ori, eu stiu ca o decizie se aduce la cunostinta;
1. - serviciului secretariat
2. - serviciului contabilitate
3. - persoanei in cauza
Ori, eu trebuia sa fiu instiintata atat ca si contabil sef (pana atunci), cat mai ales ca persoana in cauza.
Potrivit art.8 alin.3 lit.a din HG nr.500/2011, la solicitarea scrisa a salariatului sau a unui fost salariat angajatorul este obligat sa ii elibereze acestuia:
a) copii ale documentelor existente in dosarul personal;
......
Refuzul angajatorului de a elibera copii dupa documentele prevazute la art. 8 alin. (3), solicitate de catre salariat constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 300 lei la 1.000 lei de catre ITM.
Multumesc, freeelis!
Credeti ca avem sanse de reusita?
Ma refer la noi, cei putini, pentru care directorii si CA au muscat-o, restul fiind mai norocosi, avand directori care chiar sunt interesati de angajatii lor si care au gasit o solutie, fie prin neintrunirea cvorumului, fie prin revocarea in timp util a acelei decizii.
Daca ai dezavantajul de a avea un director dezinteresat in a face studiu de caz intrucat este proaspat director si fara experienta, nu inseamna ca trebuie sa si suporti consecintele care rezulta din toate acestea cumultate, nu?
Imi este imposibil sa spun exact daca aveti sau nu sanse . Eu merg pe principiu 50% - 50 %.
Probabil ca daca se demonstreaza ca decizia emisa este nelegala atunci aveti sanse.
Legea 63/2011
Radamante
In legea 63/2011( anexa.4 punctul 3) se stabileste ca secretarul șef* beneficiaza de un spor de in \\"limita maximă de 20%\\" si ca acest spor se ... (vezi toată discuția)