avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 479 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Fonduri europene, finanţări ... Ce fonduri UE nerambursabile pot obtine?
Discuție deschisă în Fonduri europene, finanţări nerambursabile, grant-uri

Ce fonduri UE nerambursabile pot obtine?

buna.ma numesc andrei si sunt student..m-ar interesa ca dupa ce termin facultatea sa-mi deschid o ferma de animale si nu stiu care sunt ajutoarele pe care le-as putea primi din partea UE si ce anume trebuie sa indeplinesc pentru a le putea accesa..v-as fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta putin cu cateva informatii.multumesc!
Cel mai recent răspuns: ContSters237549 , utilizator 21:11, 12 Ianuarie 2014
Ti-ar fi util ca sa ai cunostinte in domeniul cresterii animalelor.
pentru detinerea animalelor, depinde de care, se primesc si subventii de la APIA, la fel ca si pentru pamant. trebuie indeplinite mai multe conditii.
Recomand ca sa citesti masurile 112 si 121 a PNDR 2007-2013, pe site www.apdrp.ro , adica ghidurile solicitantului, cererea de finantare, studiu de fezabilitate, etc
Daca ai posibilitatea sa faci cursuri in domeniul antreprenoriatului agricol ti-ar prinde iarasi foarte bine.
Este mult de discutat, dar, pentru inceput, asa cum a spus si danacj, ai putea sa obtii informatii orientative din Ghidurile publicate pe masurile 112 si 121. Le poti gasi si pe site-ul :[ link extern ] .
Pentru sumele pe care le poti primi, trebuie mai intai stiuta valoarea proiectului, apoi in functie de felul si nr. animalelor dar si de masura pe care se poate face cererea de finantare se poate stabili suma nerambursabila. Te sfatuiesc sa contactezi un consultant atunci cand vrei sa demarezi, conditiile putand fi diferite atunci decat acum, dat fiind faptul ca se trece la un nou acord cu UE pentru perioada 2014-2020.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură