avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 671 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... Posturi grefier 2014
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

Posturi grefier 2014

Buna tuturor,as vrea sa-mi spuna cineva daca are cunostinte despre data la care vor fi sau sunt examene pentru grefier cu studii medii .(in cazul in care sunt studenta la drept in primul an).posturi pentru judetul iasi.Mentionez ca am cautat pe site-ul oficial insa nu se specifica cand vor fi anul acesta.Am inteles ca prin prisma faptului ca noul cod s-a modificat vor aparea posturi...insa nu am o certitudine in acest sens.v-ar ruga daca aveti informatiii despre subiect sa-mi scrieti un mesaj.multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: DahliaNoir , utilizator 14:37, 17 Ianuarie 2014
Urmaresti site-ul www.grefieri.ro. Nu stie nimeni cand sunt scoase la concurs astfel de posturi.Sunt scoase fie pt ca persoanele care le ocupa isi dau demisia , intra in concedii de crestere copil etc si nimeni nu stie exact cand apar situatiile de genul asta.
Acolo o sa ti se indice si bibliografia:procedura civila si procedura penala respectiv legile de organizare. Fara sa-mi doresc sa te descurajez e bine totusi de stiut ca pentru a fi grefier trebuie sa stii procedurile( materie de anul 3 si 4) si ca multi candidati, chiar daca participa pentru posturi pe studii medii, sunt absolventi de studii superioare juridice.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Exercitarea atributiei de grefier alexandru1990sm alexandru1990sm Buna seara, m-ar interesa sa stiu daca functia de grefier poate fi exercitata de catre persoane care au studii medii ( am terminat deja o facultate, ASE iar in ... (vezi toată discuția)