Buna seara!
Am si eu o mica problema.
Acum o luna jumatate ma deplasam cu masina unei colege de la facultate,impreuna cu 2 baieti,spre Piata muncii. Soferul din fata mea a pus frana brusc,iar eu,nepastrand distanta,l-am lovit. MENTIONEZ ca masina aceea nu a avut decat bara foarte zgariata. Am sunat proprietara,a venit si a fost de acord ca ea sa isi repare masina pe casco si soferului cu masina lovita,sa ii dea RCA-ul,cum era si normal. Acum,dupa o luna jumatate,m-am certat cu aceasta fata si a zis ca o sa ma oblige sa ii dau banii pe reparatiile masinii. Ea nu prea are ce sa imi faca mie,din cate am inteles,pt ca mi-a dat masina cu acordul ei.Masina aceea era condusa numai de mine de circa 2 saptamani inainte de accident. Dar vin cu o intrebare acum: desi sunt student la facultatea de drept,universitatea din bucuresti,inca nu stiu totul despre aceste situatii.. POATE SA MA DEA FIRMA DE LA CASCO IN JUDECATA PE MINE PT A LE RETURNA BANII CARE S-AU CHELTUIT ODATA CU REPARATIILE MASINII?
Nu...societatea de asigurari nu poate sa va actioneze in instanta. Asigurarea CASCO este pentru ca proprietarul autovehiculului sa primeasca despagubiri pentru daune produse din vina sa.
Va multumesc mult! La sectia:conducator auto,in momentul in care am facut amiabila,am scris numele meu,pt ca eu am fost la volan si de asta am crezut ca ma poate da in judecata sa scoata banii de la mine..