Eu si sotul am plecat afara sa lucram pentru bani si din motive temeinice nu am putut sa luam copilul cu noi. Copilul a fost crescut pana la varsta de 3 ani de soacra mea. In caz de divort care sunt sansele sa primesc copilul in cazul in care nu am o slujba in tara dar sotul meu are.
Are relevanta in fata instantei faptul ca tatal copilului realizeaza venituri permanente,dar nu conteaza cine il creste.Normal este ca acesta sa fie crescut numai de parintel caruia i-a fost incredintat , iar faptul ca are o varsta asa de mica in mod firesc el trebuie incredintat mamei. Va trebui sa va luati atat o slujba cat si o locuinta pentru a dovedi ca aveti mijloace de a asigura buna crestere si educare a copilului.
Am o nelamurire. Eu as dori sa raman sa raman sa lucrez afara si sa iau copilul cu mine. Sunt studenta bursiera si ar fi pacat sa renunt. Pana acum l-am sprijinit pe sot dar vad ca ajuns la liman el imi intoarce spatele. Ce sfat imi dati? Am sanse sa pot obtine custodia daca locuiesc afara?
Aveti sanse sa va fie incredintat colpilul spre crestere si educare , chiar daca locuiti in afara. daca va doriti acest lucru....luptati si cel mai important...sa va luati si un avocat care stie cum sa va ajute in aceasta lupta.
aveti sanse destul de mari, sa vi se incredinteze copilul, insa va trebuie dovada unui loc de munca si a unei locuinte.
dar mai amanti ca poate intra in vigoare noile reglementari privind divortul si custodia copilului si nu se va mai pune problema atat de dur...cu cine va ramane copilul?....
Aveti sanse foarte mari sa obtineti custodia copilului, chiar si in strainatate, daca faceti dovada ca aveti un venit sigur si o locuinta ce va permite asigurarea unor conditii bune de crestere si educare a copilului, in acest sens instanta va dispune efectuarea unei anchete sociale in strainatate la domiciliul/resedinta dv.