Buna ziua,
avem un pct de lucru in alt judet(sediu secundar), cu cif diferit de al sediului social, dar angajatii de acolo sunt tinuti in revisal pe cui-ul sediului social, nu separat pe cui-ul pct de lucru, doar in contractul de munca, la loc de munca apare adresa pct de lucru si impozitele la salariu se platesc pe cif-ul pct de lucru.
Am primit notificare ITM sa merg cu actele pt control. Trebuie sa duc si actele lor, sau ele se supun controlului ITM de pe raza judetului respectiv?
In mod normal trebuie sa prezentati documentele pentru toti salariatii care isi desfasoara activitatea la locurile de munca/ posturile de lucru care sunt vizate de controlul ITM (in CIM al salariatilor fiind mentionat locul de munca respectiv).
Inteleg ca notificarea ati primit-o de la ITM din judetul unde aveti sediul social, nu punctul de lucru. In acest caz sunt vizate toate contractele de munca ale lucratorilor din cadrul firmei.
In notificarea ITM-ului trebuie sa existe ce documente trebuie prezentate la control.
In general, trebuie sa va prezentati cu:
- Registrul unic de control
- Actele constitutive ale angajatorului:
- documentele de plata salariilor semnate de salariati;
- dosarele de personal ale salariatilor
- dovezile de predare a carnetelor de munca
- contractul colectiv de munca (unde este cazul)
- regulamentul intern
- dovada instiintarii ITM-ului , unde este cazul, cu privire la externalizarea serviciului de completare si transmitere a REVISAL-ului.