avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 580 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Custodie minor
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Custodie minor

Buna ziua.Sunt divortata de la sfarsitul anului 2011 si am custodia copilului care este in varsta de 10 ani. Deoarece am cumparat un apartament prin imprumut bancar ma descurc f greu financiar si intentionez sa merg in strainatate sa muncesc cu contract (sunt asistenta medicala ) pt a reusi sa-mi platesc acest apartament. Copilul va ramane cu mama mea care s-a mutat la mine pt a avea grija de copil cat timp voi fi eu plecata.Intrebarea mea este : daca tatal copilului deschide proces pt custodia copilului pe motiv ca eu am plecat ce sanse are sa obtina custodia ? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: iza3212 , utilizator 09:30, 28 Ianuarie 2014
stie deja :(
Ar fi foarte bine ca un proces in Romania sa dureze 2-3 luni macar la fond..fara sa vorbim de caile de atac.
Deci daca iau copilul cu mine are mai putine sanse ? Si.....am acest drept sa iau copilul cu mine in strainatate? E vorba de Anglia .
Da, are mai putine sanse pt ca motivul ar fi fost ca ati plecat, copilul nu creste alaturi de dvs, adica s-au schimbat conditiile in care copilul v-a fost incredintat.
Da, aveti dreptul.
Daca afla ca vreti sa plecati, poate cere ca autoritatea parinteasca sa fie exercitata de ambii parinti si daca va castiga, nu veti mai pleca ( cu copilul) decat cu acordul tatalui sau cu o hotarare a instantei care sa suplineasca acest acord.

adisan a scris:

Ar fi foarte bine ca un proces in Romania sa dureze 2-3 luni macar la fond..fara sa vorbim de caile de atac.

Va dura mai mult, insa daca dovedeste urgenta, poate obtine pe calea ordonantei ca locuinta copilului sa fie la el.

Alte discuții în legătură