ovidiu59 a scris:
Suntem un bloc cu 2 scari (doua asociatii separate) si un singur contor de furnizare energie termica(separatia nu este facuta nici pe retur).Furnizorul invoca faptul ca sunt pierderi mari de apa din instalatia de incalzire care ne-ar fi imputabile decat la o scara.Am controlat prin apartamente dar nu am constatat nimic in acest sens(aici nu prea se justifica aerisiri improvizate la ultimul nivel cu scurgeri in pluviala intrucat blocul este de 4 nivele si instalatia functioneaza in parametrii optimi),dupa cum am mai auzit.
Ei ne tot forteaza sa semnam un proces verbal de constatare prin care sa acceptam pierderea respectiva.Atata vreme cat ea este dovedita tehnic nu vad de ce nu o factureaza direct:)
Ce masuri legale se pot lua de catre furnizor impotriva noastra in acest moment?
Un pic de ajutor in acest sens,niste sugestii, va rog,
Cred ca de acum am sa incep toate postarile mele cu: niciodata nu juca pe terenul adversarului!
Uitati-va in contract, ce scrie acolo, care sunt obligatiile dvs? Le-ati permis sa verifice instalatia? Au identificat pierderile in zona dvs.? V-au propus sa extinda investigatiile, cum ar fi montare de instrumente de masura suplimentare, si ati refuzat? Problema este a lor si nu a dvs. Nu dvs. trebuie sa demonstrati ca nu aveti pierdiri, ci ei ca aveti. Sunteti cetatean european si aveti drepturi! :)
Sigur, este bine sa fim cooperanti cu furnizorii de servicii dar nu sa le facem noi treaba. Si, nota bene, nu va lasati impresionati de reglementarile lor interne, acelea nu va sunt opozabile! Ei stiu ca nu au nicio baza, de aceea vor sa va pacaleasca sa semnati.