avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 976 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Declaratie notariala ca nu mai sunt intretinut de ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Declaratie notariala ca nu mai sunt intretinut de parinti ?

Sunt student si as dori sa aflu daca este vreo cale prin cale sa demostrez ca nu mai sunt intretinut de parinti, pentru a putea benificia de bursa sociala de la facutate. Daca acest lucru este posibil va rog sa ma indrumati unde trebuie sa ma adresez si ce acte trebuie intocmite.
Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: sergiu2011 , utilizator 02:12, 27 Octombrie 2017
Nu puteti sa sustineti ca nu mai sunteti intretinut de familie,atata timp cat faceti parte din acea familie.Cand ve-ti avea propria familie in urma casatoriei atunci nu mai sunteti intretinut.
Alta metoda de a demonstra ca nu mai fac parte din familei nu este? Mentionez ca nu mai am acelas domiciliu cu parintii mei, fiind luat in spatiu de catre bunica mea.
pai in situatia dumneavoastra, daca sunteti mai tanar de 25 de ani, parintii va datoreaza intretinere...sunt obligati sa va intretina daca sunt in masura sa o faca.
Sunt obligati de lege, in practoca multi studenti se intretin singuri.
Intrebati la facultate ce dovada vor, pentru ca depinde de ei; este absurd sa ceara dovada unui fapt negativ, de aceea poate vor declaratia parintilor ca nu va intretin... sau poate, totusi, va cer dv. declaratia. Depinde de procedurile lor interne.
Logic (ca legal nu stiu) bursa sociala este pentru cine nu are alte surse de intretinere sau sursele respective sunt sub un anumit prag. Dvs sunteti in situatia in care aveti alte surse de intretinere (nu stiu daca ele depasesc sau nu pragul impus de acordarea bursei sociale) dar nu vreti sa le accesati.
Nu conteaza ca nu locuiti cu paritii dvs - ei tot va datoreaza intretinere.
Ultima modificare: Vineri, 7 Februarie 2014
mirebire, utilizator