avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1826 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Cine mă susține? - student căsătorit
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Cine mă susține? - student căsătorit

Buna ziua. As avea o intrebare. Eu sunt student, sunt casatorit tot cu o studenta, ambi avem 23 de ani. Ca si familie avem venit 0. Facultatea nu ne da bursa sociala pe baza ca parinti trebuie sa ne sustina in facultate pana la 26 de ani chear daca noi suntem o alta familie. Ce drepturi si obligati au parinti asupra noastra in acest caz? Si ce am putea face?
Ultima modificare: Miercuri, 8 Noiembrie 2017
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Company Advising , utilizator 08:41, 8 Noiembrie 2017
Trebuia sa va fi gandit la partea asta a traiului zilnic cand ati luat hotararea sa va intemeiati o familie, pt ca sotii isi datoreaza in primul rand intretinere.
Au obligatia de a va intretine parintii daca sunteti (ambii) studenti si ( chiar) nu va puteti intretine din pricina asta.
Fiecare student va primii pensie de la parintii lui, daca nu va intelegeti , va trebui sa ii ationati in judecata pe fiecare pt 1/4 din venitul lor.
Cred ca cea mai buna varianta ar fi sa incercati sa va angajati...V-ati gandit ce veti face dupa ce terminati facultatea? Aveti un plan prin care sa va cautati de lucru? Cred ca plecati din start gresit si daca asteptati sa va dea cineva nu veti ajunge departe. Incercati sa va cautati de lucru in domeniul in care terminati facultatea; sunt companii care accepta si part-time.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor! sunt victima violentei in familie! mdln mdln Buna ziua. Am 20 de ani si sunt batuta de catre parinti pana lesin. La facultate nu primesc bani de la ei, ma acuza si ma jignesc in fiecare zi, fara un motiv ... (vezi toată discuția)