ollyjunior a scris:
Da proiectul este intocmit de cei de la PDL, PP-DD si PSD daca nu ma insel
Ca sa va edificati accesati pagina Senatului:
[ link extern ]
Observati cine sunt initiatorii: "Cadâr Leonard - senator Independent; Dincă Marinică - senator PD-L; Ghilea Găvrilă - senator PD-L; Ioniţă Dan Aurel - senator PP-DD; Luchian Ion - senator PNL; Marian Dan-Mihai - senator PD-L; Miron Vasilica-Steliana - senator PP-DD; Oprea Dumitru - senator PD-L; Paşcan Emil-Marius - senator PD-L; Popa Nicolae-Vlad - senator PD-L; Tişe Alin-Păunel - senator PD-L; Volosevici Andrei-Liviu - senator PD-L"
Daca Legea 230/2007 si HG 1588/2007 contin indatoririle administratorului, ale presedintelui, ale cenzorilor, comitetului executiv..., iar unii din acestia nu-si fac treaba asa cum prevede legislatia actuala, ce va face sa credeti ca acestia vor respecta aceeasi lege la care se va mai adauga inca o indatorire!?
Cititin aici forma adoptata de Senat:
[ link extern ]
Acum, dupa adoptarea in Senat, proiectul a fost trimis la Camera Deputatilor care este decizionala si inregistrat ca PL-x nr. 100/2014.
Urmariti-l aici:
[ link extern ]
Inainte de a intra in dezbatere la Camera asteapta avize si raport de la doua comisii.
Probabil ca va deveni lege in scurt timp pentru ca nu afecteaza cu nimic bugetul national, nu necesita rectificari bugetare..., ci doar introduce o sarcina suplimentara pentru presedintele asociatiei.
Daca administratorul trebuie sa informese in scris fiecare proprietar, trimestrial situatia financiara cu toate elementele de cheltuieli , venituri, incasari si plati, sigur ca cei care vor respecta legea si vor intocmi aceste situatii vor avea o munca suplimentara fata de cea de acum. Este normal sa fie platit cu ceva mai mult pentru asta. Apoi sa trimita in scris fiecarui proprietar inseamna sa redacteze atatea exeplare cati proprietari sunt, sa mearga din usa in usa si sa le predea cu confirmare de primire pe un tabel sau pe inca un exeplar ce ramane la asociatie... ori poate cel mai corect ar fi sa le trimita prin posta cu confirmare de primire, sigur cu suportarea de catre proprieatri si a acestei cheltuieli.
Anul trecut am trimis 12 notificari, prin posta cu confirmare de primire. Jumatate din acestea le-am primit inapoi pentru ca postasul nu a reusit sa nimereasca acasa destinatarul, ori destinatarul nu a mers la posta chiar daca i s-a lasat de catre postas un aviz in cutia de posta personala... Dar fiecare din acestea a costat cate 5 lei, sume adaugate pe lista de plata aferenta lunii in care am scos banii din casieria asociatiei.