avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 666 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
johnny_d a scris:

catalin1980 a scris:

1 Prin contractul de vanzare:
A Vanzatorul transmite proprietatea unui bun in schimbul unui pret,sau orice alt drept
B Vanzatorul se obliga sa transmita cumparatorului un drept in schimbul unui pret
C a sau b dupa caz

b
e obligatoriu pretul pt a nu fi vorba de schimb

C corect
A se interpreteaza : Vanzatorul transmite proprietatea unui bun,sau orice alt drept in schimbul unui pret
johnny_d a scris:

catalin1980 a scris:

2 Actele incheiate de mandatar cu depasirea imputernicirilor primite,daca nu poate fi invocata ideea mandatului aparent,isi vor producele efectele:
A fata de terti,mai putin persoana cu care a contractat mandatarul,de la data ratificarii
B fata de parti in cazul ratificarii,de la data incheierii actului
C fata de mandant,in lipsa ratificarii,in conditiile gestiunii de afaceri

c
b-de la data ratificarii

ABC corect

Se aplica si regulile de la reprezentare
Fata de terti -de la data ratificarii
Fata de parti-de la data incheierii actului