avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 804 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
decesul persoanei condamnate printr-o hotarare definitiva ,la o pedeapsa cu amenda penala

a.nu impiedica executarea pedepsei respective din patrimoniul ramas de pe urma defunctului
b.impiedica executarea amenzii respective
c.are ca efect executarea amenzii impotriva succesorilor care au acceptat mostenirea
iuli_c a scris:

_Fleur_ a scris:

Editez, doar b.

,,in literatura de specialitate cutuma este definită ca fiind respectareauniformă,constantă şi generală a anumitor norme nescrise într -un anumit mediu social sau teritorial,cu convingerea obligativităţii ei juridice. Prin urmare, cutuma se ca acterizează prin două elemente: pe de o parte un element material, constând într-o suită de fapte repetate, durabilă şi clară iar pe de altă parte un element juridic, reprezentat de certitudinea caracterului obligatoriu al regulii.Domeniile predilecte în care cutuma poate interveni cu valoare de izvor de drept