avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1120 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Magistraţi şi Admitere în ... INM 2015...ADMITERE!!!
Discuție deschisă în Magistraţi şi Admitere în magistratură

INM 2015...ADMITERE!!!

Desi poate unii or sa spuna ca este prea devreme,eu cred ca timpul ramas pana la admiterea din 2015 este suficient sa punem impreuna bazele unui examen reusit si sa reusim sa fim admisi...nu cred in vorba "a doua oara va fi cu noroc",vreau si pot sa reusesc din prima desi stiu ca va fi un drum lung!!!
Sunt studenta in anul 3,i-mi doresc enorm o cariera in magistratura,daca mai sunt persoane care vor sa dea admiterea la inm in 2015 le invit aici sa dezbatem impreuna,sa ne ajutam reciproc si sa invatam!!!
Orice informatie venita din partea voastra va ajuta enorm!!!
Haideti sa punem burta pe carte!!!
Ultima modificare: Duminică, 9 Februarie 2014
madalinaflo, utilizator
Fleur, ai dreptate, e 15 zile si d'aia nu e corecta varianta a.

baremul zice b, c
Pt c ai dreptate Cataline, art. 1726 (1) Executarea directa zice "la dispozitia si pe cheltuiala cumparatorului". Dar pt varianta b, care-i temeiul?
Ultima modificare: Miercuri, 14 Ianuarie 2015
Tudor1982, utilizator
Tudor1982 a scris:

Fleur, ai dreptate, e 15 zile si d'aia nu e corecta varianta a.

baremul zice b, c
Pt c ai dreptate Cataline, art. 1726 (1) Executarea directa zice "la dispozitia si pe cheltuiala cumparatorului". Dar pt varianta b, care-i temeiul?

Pai sanctiunea neplatii pretului e generala,mobile imobile(avem si cateva dispo speciale ptr mobile)
Avem exceptie de neexecutare, rezolutiune ,executare silita.la alegere
Daunele interese se dau ptr neexecutare,executare cu intarziere,etc
Deci dc nu ar merge? Sau ce ar limita sfera daunelor interese la mobile? Mi se pare ok B desi si eu prima data ma gandeam sa nu fie vreo restrictie ptr mobile.Dar nu,regula i generala