Va rog!
1.In baza carei prevederi legale, primaria obliga la re-obtinerea unei autorizatii de functionare, in fiecare an? Eu nu am gasit nicio prevedere care sa stipuleze acest fapt!
2.Prin dispozitia emisa de catre Registrul Comertului, odata cu admiterea cererii, se admite si autorizarea functionarii...
3. Primaria scrie pe autorizatia emisa ca autorizarea este emisa in baza legii 215/2001 art 63 alin.1 lit.d si alin.5, lit., dar aceasta lege prevede atributiile primarului...
Unde se vorbeste despre autorizarea autorizarii, si reautorizarea anuala?
Va multumesc!
N-am reusit sa aflu vreun raspuns, poate si pentru ca persoanele cu indeletniciri in domeniul juridic sunt absolviti de la plata acestei taxe nelegale. Taxa exclude, in mod discriminatoriu, doar avocatii, executorii jud. ... Nu exista nicio prevedere legala care sa sustina reautorizarea, anuala!
Despre avizul de functionare eliberat de primarie cititi in og 99 din 2000, actualizata,
privind comercializarea produselor si serviciilor de piata si hotararea consiliului local.
Nu exista , in ordonanta recomandata, nicio referire la obligatia de a reautoriza anual, nici despre plata anuala a autorizarii: Primaria nu poate adopta hotarari care sunt mai presus de legislatia nationala. Trimiterea generala, fara precizarea articolului concret, nu-mi este de ajutor. Asa cum am precizat, primarul, pentru justificarea autorizarii, se ascunde in spatele Legii 215/2001, respectiv a art. care prevede atributiile primarului; Ori, aceasta precizare nu tine loc de temei legal. Legea adminstratiei nu prevede obligatia reautorizarii! Va multumesc!