razvanvelicu a scris:
Ce ne sfatuiti, va rog, sa facem, la presedinte si administrator, clar nu vom gasit nicio intelegere, dar nici nu suntem de acord sa platim 1100 RON pentru 2 luni de intretinere, pentru o garsoniera intr-un bloc fara apa calda.
Mi-a trecut prin cap sa ne adresam politiei...
Va multumesc foarte mult pentru raspunsuri!
Politia nu intervine dacat sa constate ceva....dar va va indruma sa va folositi de drepturile legale.
Intocmiti contestatie scrisa catre presedinte, la calculul cotei de contribuţie pentru perioada specifica, prin care solicitati explicatii detaliate ale costurilor calculate. Contestatia o faceti in 2 exemplare iar exemplarul Dvs. sa aiba nr. de inregistrare sau semnatura de primire a presedintelui. Daca sunteti refuzat, folositi serviciile postale cu confirmare de primire. Presedintele este obligat prin legea 230/2007 si normele de aplicare, sa va raspunda in termen de 7 zile iar daca nu se intampla acest lucru, depuneti sesizare (anexand dovada transmiterii contestatiei) la biroul de consiliere a asociatiilor de proprietari din cadrul primariei din locatia imobilului. Acestia, au obligatia sa cerceteze situatia si sa va ofere un raport asupra starii de fapt.
Contestatia si orice eventual act ulterior trebuie semnate de proprietar, Dvs. puteti semna doar daca sunteti imputernicit pentru aceasta.
Art. 12. - Norme de aplicare legea 230/2007
Proprietarii membri ai asociaţiei, pe lângă drepturile şi îndatoririle prevăzute în statutul asociaţiei de proprietari, au şi următoarele drepturi şi obligaţii:
A. Drepturi:
d) să primească explicaţii cu privire la calculul cotei de contribuţie la cheltuielile asociaţiei de proprietari şi, eventual, să o conteste la preşedintele asociaţiei de proprietari, în termen de 10 zile de la afişarea listei de plată. Preşedintele asociaţiei de proprietari este obligat să răspundă la contestaţie în termen de 7 zile;
Pentru ca sunt presedinte de bloc si se mai pot produce greseli, eu insumi ii indrum toti locatarii blocului sa se foloseasca de drepturile pe care le au atunci cand au nelamuriri. Procedand astfel, n-am nici-o contestatie la lista de plata pentru ca orice situatie a fost rezolvata pe loc, fara probleme atunci cand a fost sesizata; am gasit timp, am analizat si am rezolvat.
:luck:
L.C.