Buna ziua,
Societatea are un sediu social si un punct de lucru.Pentru sediul social administratorul firmei are un act de donatie pe numele sau (nu pe firma),iar pentru punctul de lucru are act de vanzare cumparare tot pe numele sau.
Ce contracte trebuie facute intre administatorul firmei si propria firma pentru aceste spatii?si ce implicatii au aceste contracte?
Intre administratorul societatii, in calitate de proprietar al spatiilor, si societate, in calitate de chirias, pot interveni contracte de comodat (inchiriere fara plata). In acest caz, contractele nu se declara si nu se achita de catre proprietar impozite. Contractele pot fi incheiate sub semnatura privata, nefiind necesara forma autentica a acestora. Contractele vor fi semnate de catre administratorul societatii, in calitate de proprietar si de reprezentant legal al societatii.
In cazul in care alegeti sa incheiati contracte de inchiriere pentru aceste spatii, societatea va datora chiria lunara proprietarului iar acesta va declara contractele la fisca si va achita impozit pentru venitul obtinut din cedarea folosintei in valoare de 16% si cass de 5,5%.