sierra a scris:
Ati spus ca nu stiti sigur daca copilul respectiv are probleme psihice. Va citez: "In clasa cu fiica mea a fost repartizat un copil cu probleme de ordin pihiatric,cred."
In mai toate clasele exista si copii care trantesc lucruri si vorbesc urat cu invatatoarea. Asta nu inseamna neaparat ca are afectiuni atat de grave incat sa fie trimis la o scoala speciala. Credeti ca la o scoala speciala n-o sa mai fie agresiv? Credeti ca daca il izolati se va schimba ceva?
Ce diagnostic stiti ca are acest copil, mai exact? Daca nu are o problema grava, care nu se poate trata, atunci, prin atitudinea dvs, ii veti face mai mult rau si nu isi va reveni niciodata. Acest copil e la fel de important ca si copilul dvs.
Am spus
cred deoarece nu sunt un expert in domeniu pentru a da un diagnostic.
Nu stiu exact ce diagnostic are pentru ca nu am acces la dosarul elevului.
Din cate am inteles e vorba dificultati de procesare senzoriala si tulburare de opozitie. Tutusi nu sunt 100%.
"Acest copil e la fel de important ca al dvs" - intr-adevar, Dar sunt convins ca integritatea fizica, psihica sau cea emotionala a celorlalti copii din clasa nu va fi niciodata amenintata de actiuni ale fiicei mele. Acest copil a aruncat cu scaunele prin clasa, existand pericolul provocarii de traume celorlalti colegi. Nu doresc discriminarea acestuia prin reducerea dreptului la educatie dar aceasta educatie sa fie facuta in mediu propice fara incalcarea drepturilor celorlalti. Fiica mea si ceilalti colegi nu asimileaza materia din programa scolara din cauza incercarilor de integrare a acestui coleg, care in timp exista posibilitatea sa se constate ca au fost in zadar.
Nu exista certitudinea ca acest copil poate fi integrat.
Exista insa alta. Restul colegilor din clasa nu beneficiaza de calitatea invataturii, garantata de Legea 1/2011. Copii din aceasta clasa vor avea multe minusuri din cauza prezentei colegului cu CES, comparativ cu colegii lor de la celelalte clase din scoala.