Am primit cadou un ceas achizitionat de la un magazin dintr-un mall. Ceasul nu imi place, nu doresc sa il inlocuiesc cu un alt produs si as vrea sa recuperez banii. Am vorbit cu managerul magazinului si cu unul dintre superiorii acestuia si mi-au spus ca ei nu ofera posibilitatea recuperarii banilor ci doar inlocuirea cu un alt produs din magazin. As vrea sa va intreb daca din punct de vedere al legilor privind protectia consumatorului politica aceasta este corecta. Intentia mea este sa reclam la ANPC dar vreau sa stiu daca solicitarea mea are temei legal. Va multumesc!
Nu aveti temei legal sa solicitati restituirea banilor.
Art. 11 din Legea 449/2003- Drepturile consumatorului, prevede urmatoarele:
"(1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situaţiei în care măsura este imposibilă sau disproporţionată"
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)