avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 528 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Blocare post bugetari!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Blocare post bugetari!

In octombrie 2008 am avut desfacut contractul de munca .Lucrez ca personal angajat la o unitate bugetara. Am castigat in instanta atat pe fond cat si recursul.Este posibil ca angajatorul meu sa invoce ordonanta de blocare a posturilor la bugetari. Mentionez ca anul acesta in luna februarie am avut castig de cauza in instanta.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:00, 12 Iunie 2009
Daca ati castigat in instanta anularea desfacerii CIM trebuie sa va reintegreze in functia avuta.
Va sa-mi spuneti ce ati mai rezolvat,s-a efectuat reintegrarea si cum v-a calculat indexarea,majorarea, recalcularea drepturilor salariale.mie mi-a spus executorul judecatoresc ca trebuie sa-i dau o suma ca sa poata actiona executarea.necazul este ca nu stiu ce inseamna indexare,majorare si recalculare.multumesc
Nu am gasit, ce mi-ati comunicat dumneavoastra.As fi vrut sa stiu ce inseamna salariul indexat,majorat,recalculat.Nimeni nu stie, desi este din 2003 legea.Executorul ma intreaba suma, eu nu stiu ce sa-i raspund.multumesc
Nu exista o formula de calcul.
Eu as calcula astfel: daca as fi fost salariat pe perioada de la incetarea CIM si pana acum as fi beneficiat de urmatoarele salarii... Apoi faceti rost de coeficientii de inflatie (de la INS) si corectati aceste sume.
Sau, contactati un consultant fiscal de pe forum care sa va ajute.
Ultima modificare: Vineri, 12 Iunie 2009
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură