cblanaionita a scris:
in perioda 01.012007- 31.03.2009 am avut contract de administrare cu un srl la care eram si asociat. societatea intra in procedura de radiere, iar eu am avut declaratie de asigurare la casa de pensii. de la 01.04.2008 nu am putut plati contributia din declaratie . in prezent sunt in procedura de angajare cu o alta societate. cum pot recupera cartea de munca de la casa pentru a o putea depune la noul angajator avand in vedere ca apar ca debitoe la casa de pensii?
Depuneti o cerere la Casa de Pensii pentru eliberarea carnetului de munca. Aceasta nu are niciun drept de a va retine carnetul de munca, pentru recuperarea debitului Casa de Pensii poate deschide o actiune in instanta si nicidecum sa va refuze eliberarea carnetului de munca.
In cazul neeliberarii carnetului de munca, titularul carnetului de munca se poate adresa cu plîngere la judecătoria în a carei raza teritorială îşi are sediul unitatea care a luat măsura respectiva, în termen de 30 de zile de la data comunicării refuzului de eliberare.