avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 781 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu de lehuzie pt perioada in care am lipsit de ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu de lehuzie pt perioada in care am lipsit de la cursuri la masterat

Buna ziua! sunt studenta la masterat anul I la zi la fara taxa si am nascut pe 24 februarie 2014.. intrebarea mea este daca pot sa-mi iau un concediu de lehuzie pentru ca am lipsit dela cursuri si am nevoie de justificare.. daca se poate, de unde pot sa il iau? va multumesc frumos! o zi buna!
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 15:36, 26 Martie 2014
1. De concediu de maternitate (sarcina si lauzie) nu puteti benficia decat daca aveti un venit din salariu.

2. Dar puteti solicita adeverinta de scutire medicala (pentru lauzie) de la dispensarul care deserveste universitatea sau de la medicul de familie.
Eu primesc pensie de urmas de 7 ani dar nu stiu daca se poate considera un venit.. va multumesc frumos pt raspuns! o zi buna!
1. Pensia de urmas nu va incomodeaza la a beneficia de indemnizatie pentru concediu crestere copil (CCC) deoarece aceasta nu poate fi mai mica de 600 lei lunar.

2. De altfel pensia de urmas nu face parte din veniturile din salarii, din activitati independente si din activitati agricole asa cum sunt cele definite la art. 46, art. 55 alin. (1) si (2) si art. 71 din Legea nr. 571/2003 (Codul fiscal).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Beneficiez de indemnizatie pter cresterea copilului? burtea carmen burtea carmen Sunt insarcinat in 5 luni si as dori sa ma interesez daca mi se calculeaza si veniturile daca sunt membru intr-o intreprindere familiala cu 50%din ... (vezi toată discuția)