avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 679 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Concediu medical plus CCC in situatia unui CIM pe ...
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Concediu medical plus CCC in situatia unui CIM pe perioada determinata

Buna ziua!
Sunt medic rezident angajata cu contract limitat pana in 31 decembrie 2014.In mod normal ar trebui sa sustin examenul de specialitate in luna octombrie,desi in luna iunie ar trebui sa nasc. As avea o nelamurile in legatura cu un mic "artificiu" pe care l-as face. As vrea sa intru in concediu medical,de maternitate ( sa efectuez cele 126 zile incepand cu luna mai-iunie) ,apoi in luna octombrie sa ma intorc la lucru, sa imi sustin examenul de specialitate dupa care din noiembrie sa intru in CCC ( desi as mai avea doar 2 luni din contract) .Se poate asa ceva?Am acest drept?
Cel mai recent răspuns: OanaHalalaie , utilizator 09:52, 26 Martie 2014
Da, se poate. Nu stiu daca va ajunge concediul de maternitate o perioada asa de lunga, intrucat e vorba de 126 de zile calendaristice, din care 42 de zile trebuie luate obligatoriu dupa nastere (concediu de lauzie).
Puteti sa solicitati CCC, apoi sa il intrerupeti si sa reveniti la lucru, iar ulterior sa reveniti in CCC. Bineinteles cu acordul angajatorului.

Multumesc frumos de raspuns!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu pentru cresterea copilului mirelaiordache mirelaiordache Buna ziua! Sunt medic rezident in ultimul an si in octombrie urmeaza sa nasc. As vrea sa stiu daca legislatia permite ca dupa perioada de concediu medical sa ... (vezi toată discuția)
Concediu crestere copil pavalsimona pavalsimona Buna ziua! As avea nevoie de un sfat! Sunt insarcinata si conform doctorului, ar trebui sa nasc pe la sfarsitul lunii septembrie. Mentionez ca sunt in al ... (vezi toată discuția)