avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1875 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Cati asociati pot fi adaugati la inteprindere ...
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Cati asociati pot fi adaugati la inteprindere familiala?

Buna ziua, am si eu o intrebare pt cei care au cunostiinte in domeniu. Sunt student, si doresc pe timp de vara sa imi deschid un chiosc stradal de bauturi racoritoare, dar infiintarea unei firme, impreuna cu acele cursuri(de lucrator comercial si de igiena), dureaza cel puti 5 luni de zile. Tatal meu are o inteprindere familiala, as putea sa devin asociatul sau, iar daca DA, mai am nevoie de acele cursuri, stiind ca parintii mei au propriul magazin alimentar deshis de vreo 15 ani.Va multumesc anticipat !!!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 19:08, 2 Aprilie 2014
1. Din OUG 44/2008
Art. 28 (1) Întreprinderea familială este constituită din 2 sau mai mulţi membri ai unei familii.
....

2. Puteti deveni membru al intreprinderii familiale prin modificarea acordului de constituire.

Modificarea acordului de constituire a întreprinderii familiale se declară, în termen de 15 zile de la încheierea actului adiţional, la registrul comerţului în care este înregistrată întreprinderea familială. Oficiul registrului comerţului de pe lângă tribunal va înregistra modificările şi va elibera certificatul de înscriere de menţiuni, cu respectarea prevederilor legale aplicabile.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Intreprindere familiala Tagetes Tagetes am o intreprindere familiala cu doi membrii , eu si sotia. Doresc sa mai coptam si pe nora noastra . Cum trebuie procedat? multumesc. (vezi toată discuția)