avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 336 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Caz social?
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Caz social?

Buna ziua,
Imi cer scuze daca nu intreb unde trebuie si rog un moderator sa ma redirectioneze la sectiunea potrivita.
Povestea mea, pe scurt, e asta:
Proaspat mamica, studenta la id, fara niciun venit, locuiesc in Alba Iulia si mi-am facut viza de flotant pentru a putea depune dosarul de alocatie pentru bebe. Bebe e pe numele meu deoarece tatal are ceva probleme cu actele (pierdute, in curs de recuperare, fost cetatean roman, actualmente cetatean neamt, dar nu mai are decat permisul de conducere). Deoarece sunt studenta la id, nu beneficiez de indemnizatia pentru cresterea copilului si, de la sfarsitul lui iunie de cand locuiesc aici, nu am lucrat, deci primim doar alocatia de 200 de lei. Tatal e muzician, are vreo doua trupe dar nu are un venit fix sau constant. Am inteles ca pentru a putea beneficia de o locuinta sociala ANL trebuie sa am job in orasul in care depun cererea. E adevarat? Daca da, inseamna ca nu mai pot beneficia de niciun ajutor social? De fapt, intrebarea e, sunt eu un caz social? Ce pot face?
Nu stiu ce detalii sa va mai dau, dar raspund cu placere la orice nelamuriri aveti.
Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 17:38, 3 Aprilie 2014
Nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat? :(
1. Intrati pe:
[ link extern ]

2. Ce scrie acolo este valabil pentru toate primariile din tara.

3. Ar fi bine sa luati legatura si cu Primaria din Alba Iulia (Dir. de Asistenta Sociala).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor pentru tineri casatoriti debves debves Buna ziua. Suntem doi tineri casatoriti , de 21 si 20 de ani.Asteptam un bebe in luna martie.Sotul lucreaza la negru si eu sunt studenta la zi,pe locuri ... (vezi toată discuția)