avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 529 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Legislaţie europeană, CEDO, UE, ... Admisibilitate CEDO
Discuție deschisă în Legislaţie europeană, CEDO, UE, proceduri europene

Admisibilitate CEDO

In urma cu doi ani mama mea a depus o petitie la CEDO pentru incalcarea dreptului la un proces echitabil,mama mea a decedat in urma cu cateva saptamani si vroiam sa stiu daca cumva trebuie sa anunt curtea,sau pot sa preiau eu respectiva cauza ca unic mostenitor.
Ma mai intereseaza sa stiu din experienta dumneavoastra,in cam cat timp voi fi anuntat daca cauza a fost admisa,avand in vedere ca a fost depusa in urma cu doi ani.
Va multumesc!!!
Cel mai recent răspuns: andreigrigoriu , moderator 13:46, 6 Iunie 2014
As mai avea o intrebare,in ce circumstante as putea sa cer curtii europene urgentarea procedurii?
spre exemplu daca eu sunt student,si nu am foarte multe mijloace de intretinere,in plus de aceasta locuiesc cu chirie,ar putea fi un lucru de care m-as putea lega?
Va multumesc!
Stimat forumist,

CEDO, într-adevăr, prevede anunite cazuri în care se poate cere judecarea cauzei cu celeritate, dar nici vorbă să fie situații de genul celor descrise anterior.

Ca exemplu, s-a aprobat o cerere de urgentare a procedurilor în cazul Yuliei Tymoshenko, care reprezenta opoziția, iar în ceea ce privește detenția sa, existau indicii de a putea fi catalogată drept arbitrară și generatoare de rele tratamente.

Dar ceea ce ați descris dvs nu reprezintă o situație într-adevăr specială.

Cu stimă.
Ma scuzati ca va deranjez,am primit din partea CEDO o hartie de confirmare de primire a cererii prin care am solicitat preluarea cauzei depuse de mama mea,atasat la aceasta cere am mai primit o hartie care spune urmatoarele :

Intrucat nu ati depus la dispozitia curtii toate informarile cerute de art 47 din regulamentul curtii sesizarea dumneavoastra nu poate fi examinata si nu este retinuta in vederea constituirii unui dosar.