Telefonul ( pe firma) a fost brusc desfintat , astfel incat nu puteam suna si nu puteam fi sunat . Cei care ma sunau aflau ca numarul meu este "inexistent" . Peste 2 zile ma prezint la un punct de lucru Orange si aflu ca e suspendat pentru neplata (inexact). Acasa , avand chitanta cu care platisem cu 2 saptamani in urma , la termen , contactez Orange de pe telefonul fix - pe cheltuiala proprie - si dupa cca. 20 de minute aflu ca e vorba de o eroare tehnica si voi fi reconectat . (NICI MACAR SCUZE ! )
Ma simt profund nedreptatit ! Asadar , daca eu as intarzia cu plata dumnealor m-ar sanctiona rapid , fara un preaviz , fara un SMS de atentionare etc . Nu mi-au lasat nici macar posibiltatea de a suna la service clienti , ci pur si simplu l-au desfintat . Dar daca gresesc ei fata de mine , nu ar trebui folosita aceasi masura ?
Nici macar nu mi-au redus din abonament cele 3 zile in care nu am putut folosi telefonul !
Gestul in sine ma revolta ! As renunta si maine la serviciile lor , dar mai am 1,5 ani contract .
Dati-mi va rog un sfat despre cum i-as putea ... sanctiona . Chiar daca nu astept nici un castig sau compensatie m-as simti satisfacut daca ar fi sanctionati . Cui m-as putea adresa ?
Va multumesc !
da ori formulati o reclamatie catre cei de la orange,daca de pe urma acestei "erori"ati suferit vreun prejudiciu ii puteti actiona in instanta cerand repararea prejudiciului
Ce sa fac?
marryy_lm
Daca cineva ma poate lamuri si indruma ce am de facut ii multumesc anticipat. Situatia este urmatoarea: in data de 13 dec am achitat la banca rata la creditul ... (vezi toată discuția)