Atat cenzorul cat si administratorul nostru de bloc si-au dat demisia; va rugam sa ne sfatuiti care sunt pasii legali pe care noi trebuie sa-i urmam!
va multumim!
Cautati alt administrator si alt cenzor pentru asociatia dvs. Daca nu gasiti pe nimeni intern, incercati in afara asociatiei.
Atentie sa respectati legea in ceea ce priveste modalitatile de angajare.
Atat cenzorul cat si administratorul, demisionari, sa pregateasca toate documentele pentru predarea - primirea gestiunii.
trebuie convocata Adunarea Generala pentru a aduce la cunostinta proprietarilor noua formula? Trebuie avut acordul lor in legatura cu noii angajati?
multumesc!
Nu trebuie convocata adunarea generala. Adunarea generala nu are in atributiuni angajarea administratorului sau a cenzorului.
Presedintele si membrii comitetului sa caute alt administrator. Se poate apela la serviciul ce se ocupa de asociatii dde proprietari din primarie unde exista o baza de date cu administratorii atestati. Puteti apela la cunostinte, la persoane recomandate, la firme de administrare... dar toate sa aiba atestat de administrator. Pana gasiti administrator, conform legii, membrii comitetului executiv preiau atributiunile administratorului, fara a fi necesar ca acestia sa fie atestati ca administratori. Pot fi platiti cu aceeasi suma cu care a fost platit administratorul (ca sa va incadrati in buget), pe baza de contract de mandat.
Tot presedintele poate cauta un cenzor. Se gasesc persoane competente si autorizate daca o sa contacteze CECCAR. Sau, la fel ca la administratori, cautati printre cunostinte, rrecomandari..., dar sa fie specialisti (economisti cu cel putin 5 ani de practica, experti contabili sau contabili autorizati) care sa aiba voie sa practice cenzoratul.
Nu.
Pensionarii se angajeaza ca si celelalte categorii, cu contract de munca individual sau cu contract de mandat in cazul in care sunt alesi de proprietari.