Buna ziua,
Suntem in plin proces de schimbare al Presedintelui Asociatiei (convocator afisat si semnatde 20% din proprietari etc). Intrebarile sunt:
1. ce documente trebuiesc prezentate la predare / primire functie (am mai citit despre: statutul asociatie, infiintarea acesteia etc)
2. ce situatii (financiara de exemplu)? Cine o intocmeste si pe baza a ce?
3. alte obiecte / documente (ex.stampila)
4. la cat timp de la alegerea noului Presedinte se va putea face predarea - primirea. Cine trebuie sa participe?
Cele mai multe documente sunt in sediul asociatiei si de acestea raspunde administratorul, contabilul si casierul.
Presedeintele poate avea in buzunarul sau doar stampila pentru ca celelalte documente chiar daca sunt in grija presedintelui ar trebui sa stea tot in sediul asociatiei.
Asadar, in afara de stampila, care este la presedinte, sa predea si acte daca le detine.
Adica la intrebare "ce documente trebuie sa predea presedintele" se poate raspunde cu "nimic" sau "toate" depinde daca detine sau nu documente.
Dupa alegerea noului presedinte, cel vechi si cel nou stabilesc pentru zilele imediat urmatoare (maine, poimaine...) sa se intalneasca la asociatie si sa predea ce are de predat. Pot participa la aceasta cenzorii si/sau membrii comitetului. Se intocmeste un PV intre cei doi in care se consemnaeza ca unul a predat si unul a primit...data, semanturi...