Ares-3 a scris:
sa inteleg faptul ca numarul de telefon se pierde in cazul in care furnizorul iti baga pe gat o clauza contractuala pe care tu nu o accepti? dupa ce-i notifici de rezilierea unilaterala cf. contractului nu ai dreptul la portarea numarului?
Renuntand la serviciile lor nu mi se pare anormal sa pierdeti numarul de telefon. Cred ca era bine ca portarea sa fie facuta inainte ca notificarea sa isi produca efectele, atunci erati inca in perioada contractuala insa dvs. ati asteptat pana in ultima zi.
Intrebati asta la ANCOM inainte de a le scrie celor de la RTC.
intelegerea cu cel de la retentie a fost ca serviciile sa fie active pana in 30.04 la ora 23:59. de altfel aceasta era si perioada achitata in avans, avand data de facturare 1 a lunii.
nu mi-au prelungit in nici un fel perioada contractuala stabilita pentru a se realiza portarea..
daca se facea mai devreme riscam sa invoce faptul ca nu am respectat perioada de 30 zile de preaviz. notificarea de reziliere s-a facut in 01.04 iar rezilierea efectiva in 30.04, in momentul portarii.
oricum, asa ca fapt divers, in contract nu se specifica nimic despre portare. detalii, conditii de realizare, urmari... etc.
PS
pe factura, pe langa despagubire apare facturat si abonamentul pt luna MAI, desi nu mai am servicii din 30 aprilie! facturezi fie despagubiri fie abonament. nicidecum amandoua!