avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 433 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Sot, amanta, copii
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Sot, amanta, copii

buna seara,
Sunt o femeie ,familie cu resendinta in afara tarii,doi copii minori,sotul si-a gasit amanta,spune ca pleaca ,ne paraseste!!!Eu,dupa indelungate eforturi de a avea o viata mai buna,ma trezesc acum,cand intr-un sfarsit lucrurile au intrat pe calea cea buna,exceptand faptul ca sunt in medical de cca.5 luni,din cauza unei herni discale, ca sotul meu,vrea sa ne paraseasca pentru o alta femeie,fiindca,spune el,este nefericit cu mine si ca are fluturasi in stomac fiind indragostit.Femeia a gasit-o pe retelele de socializare.Vreau sa stiu cum ma afecteaza pe mine daca el pleaca ,lasand la o parte,partea financiara si sentimentala,ma refer la partea juridica in ceea ce priveste copiii,fiindca printre discutii,m-a amenintat ca imi poate lua copiii la orice ora doreste el,fiindca sunt cetateni romani,cu voia sau fara voia lor.pentru a reveni in Romania si mai vreau sa stiu daca ,in cazul in care pleaca ,pot sa il acuz de abandon, si,sau parasire de domiciliu.Specific ca avem,toti membrii familiei,acte de rezidenta,pentru 10 ani,pe teritoriu francez
Ultima modificare: Miercuri, 7 Mai 2014
vasimirea, utilizator
Cel mai recent răspuns: gstoader , utilizator 20:38, 8 Mai 2014
Dvs nu aveti un loc de munca? Ati avea cu ce intretine copiii daca tatal pleaca ?
Daca aveti resedinta in Franta tatal nu poate pleca in Romania cu copiii fara acordul dvs. Exista Conventia de la Haga si poate fi acuzat de rapire. Incercati sa rezolvati totusi divergentele cu calm si cat mai putine procese. Un avocat bun nu strica...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură