Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua, am o nelamurire si as dori sa ma ajutati daca puteti! Am un SRL cu domeniul principal de activitate asigurari adica 6622, la activitati secundare am trecut si activitati de fotocopiere adica 8219, eu vreau sa pun si xerox + acte auto. Trebuie sa actrivez codul caen? Trebuie sa ma mai duc pe la Registrul Comertului sau este de ajuns sa cumpar o casa de marcat?
Aveti nevoie de:
- cerere de inregistrare
- declaratie model 2 sau 3 (daca aveti certificat constatator pentru activitati desfasurate la sediu social/punct de lucru/terti si autorizati acest cod caen tot acolo, depuneti declaratie model 3. Altfel, depuneti model 2)
- certificatul constatator vechi
- copie CI si imputernicire daca persoana care depune nu este administrator/asociat
Taxele sunt de 176 de lei. Termenul de eliberare este peste 4 zile lucratoare.