In data de 23.04.2014 fiul meu, în vârstă de 17 ani a achitat firmei GYM SRL suma de 200 lei, reprezentând contravaloare abonament pe o perioadă de 4 luni (23.04 ? 22.08.2014) la sala de for?ă din Brasov, (având bonul fiscal nr. 017147/23.04.2014).
In data de 30.04.2014 a constatat că sala este închisă, având un afi? care preciza că activitatea sălii este suspendată pe termen nelimitat. El a contactat reprezentantul firmei la telefonul men?ionat pe acela?i afi? prin care a solicitat returnarea banilor şi i s-a comunicat să se prezente la una din sediile firmei (, pentru informa?ii suplimentare referitor la recuperarea banilor.
In data de 07.05.2014 fiul meu a fost apelat telefonic de o persoană care l-a indrumat să meargă la patronul firmei să rezolve problema.
In data de 09.05.2014 beneficiarul abonamentului a vorbit personal cu un angajat al firmei din str. care a spus că diferen?a de 160 lei îi va fi returnată după ce se vor face încasări.
In aceea?i zi m-am prezentat personal la sediul firmei din str.unde am solicitat să vorbesc cu patronul. O persoană care pretindea că este patronul (a refuzat să se prezinte) mi-a comunicat că returnarea contravalorii solicitate este imposibilă ?i că pot face oricâte demersuri doresc la institu?iile abilitate.
Deoarece am incercat rezolvarea diferendului pe cale amiabilă, fără finalitate ?i cooperare din partea firmei, mă consider îndreptă?ită să solicit pe toate căile legale recuperarea sumei platite pentru un serviciu de care nu pot beneficia. Cum pot sa procedez in continuare?
Am facut o sesizare online la Protectia Consumatorilor Brasov. Cui pot sa ma mai adresez.
Mentionez ca am ca si documente justificative abonamentul seria B2 nr. 527; precum si bonul fiscal nr. 017147/23.04.2014. din care reiese suma achitata si perioada de valabilitate a abonamnetului.
P.S. In aceeasi situatie se mai afla si un prieten al baiatului meu.
Cu deosebită considera?ie,
Anca Moraru
[ nu mai mentionati numele societatilor implicate, multumesc]
Nu a semnat absolut nici un contract. In afara de bon fiscal si un abonament cu serie, numar si stampila firmei nu are primit nimic. Pe abonament este mentionata sala cu adresa, numele si prenumele titularului cu date de identificare, precum si perioada de valabilitate a abonamentului, in 01.04.2014 - 22.08.2014. Pe verso abonamentului este trecuta luna in curs si bifate zilelelin care a beneficiat de antrenament. (23.04-25.04)
Revin cu informatii ..in momentul in care i-am avertizat ca am depus reclamatie la OPC, am fost invitata la sediul sa-mi recuperez banii. Am primit contravaloarea abonamentului pe perioada ramasa, iar ulterior am anuntat si OPC ca imi retrag reclamatia. Rog moderatorii sa inchida postarea. Multumesc.
Nu cred ca era cazul sa va retrageti reclamatia de la OPC. Banuiesc ca in situatia Dumneavoastra se mai afla destule zeci de clienti, care nu s-au gandit sa faca plangere la OPC. O astfel de comportare a proprietarului firmei este o excrocherie, ce ar trebui tratata ca atare...
Probleme cu opc
Laurentiu B
s-a primit o amenda de la opc cu privire la termenul de valabilitate al unui produs ce nu are inscriptionata data expirarii sau alte inscriptionarii din care ... (vezi toată discuția)