avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 714 soluții astăzi

Marți, 18 februarie, are loc evenimentul: Procedura de negociere colectivă de la A la Z. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Pontaj gresit de seful de echipa!
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Pontaj gresit de seful de echipa!

In urma demisiei de la fostul loc de munca( luna februarie) si a primirii de la I.T.M. a unor materiale(pontaje si fluturasi de salariu) am constatat faptul ca fostul sef nu mi-a trecut o zi de munca precum si o tura(8 ore) de noapte, in pontaj pentru a fi platit. Faptul ca acest sef greseste in detrimentul angajatilor l-am constatat inca de cind eram in activitate, dar aceste greseli se remediau pe cale amiabila, in sensul ca luna urmatoare se trecea ceea ce era lipsa. Lipsa nu am sesizat-o deoarece dupa demisie nu am primit fluturasii de salariu si oricum banii se dadeau cu intirziere de 2-3 luni (acesta fiind si motivul demisiei). Ce pot face in acest caz pentru a-mi primi drepturile banesti de care am fost pricinuit? Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 16:10, 19 Decembrie 2023
Buna ziua, doresc sa ma ajutati cu informatii despre obtinere autorizatie cod caen 7810. In momentul de fata codul caen al societatii este 7820, pentru care am si autorizatie. Doresc sa stiu ce documente imi sunt necesare pentru autorizare? Va multumesc annticipat pentru raspuns!
Cod CAEN 7810 - Activități ale agențiilor de plasare a forței de munca

1. În vederea obţinerii acreditării furnizorii vor depune la agenţiile pentru ocuparea forţei de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, o cerere însoţită de următoarele:
A. documente care dovedesc înregistrarea:
a) autorizaţia pentru desfăşurarea de activităţi independente, în original şi în copie;
b) certificatul de înmatriculare emis de oficiul registrului comerţului sau, după caz, de înregistrare în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, în original şi în copie;
B. actul constitutiv din care să rezulte ca obiectul de activitate cuprinde serviciul pentru care solicită acreditarea;
C. documente care atesta eligibilitatea:
a) acte din care să rezulte că nu s-au operat cereri privind înscrierea de menţiuni referitoare la existenta unei hotărâri judecătoreşti definitive pentru săvârşirea de infracţiuni în legătură cu activitatea pe care o desfăşoară, punerea sub interdicţie, instituirea curatelei, declararea stării de faliment ori lichidării, cedarea contractului în favoarea altei persoane juridice sau existenta unei hotărâri judecătoreşti definitive în defavoarea sa privind litigii contractuale;
b) dovada privind bonitatea, eliberata de banca la care furnizorul are deschis contul;
c) certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către bugetul de stat, inclusiv către bugetele locale, precum şi a contribuţiei la bugetul asigurărilor sociale de stat, la bugetul asigurărilor pentru şomaj şi la Fondul asigurărilor sociale de sănătate;
D. documente care dovedesc capacitatea tehnica şi managerială:
a) documente care atesta situaţia juridică a spaţiului în care prestează serviciul pentru care solicită acreditarea;
b) declaraţie care conţine informaţii privind dotările specifice, echipamentul tehnic şi alte mijloace fixe pe care se angajează să le utilizeze pentru realizarea serviciului pentru care solicită acreditarea;
c) declaraţie care conţine informaţii privind descrierea serviciului oferit, respectiv modul de organizare şi obiectivele stabilite, grupurile-ţinta, asigurarea cu personal de specialitate;
d) prezentarea activităţii desfăşurate până la solicitarea acreditării, a proiectelor la care au participat, a rezultatelor obţinute şi a unei recomandări din partea beneficiarilor sau clienţilor;
e) documente care atesta studiile de specialitate efectuate - diploma de studii;
f) documente care atesta experienta în domeniul serviciului pentru care se solicita acreditarea - curriculum vitae şi, după caz, recomandare de la ultimul loc de muncă;
E. dovada achitării taxei de acreditare.

2. In vederea acreditării trebuie să seîndeplinească următoarele criterii:
A. să aibă prevăzut ca obiect de activitate serviciul pentru care se solicita acreditarea;
B. să deţină baze de date, după caz, privind:
a) persoanele în căutarea unui loc de muncă şi, respectiv, cererea de forta de muncă din partea angajatorilor, astfel încât să poată evalua tendintele de pe piaţa muncii locală;
b) potenţialul existent în domeniul formării profesionale pentru a corela cererea cu oferta de pe piaţa muncii;
C. sa dispună de baza materială, după caz, pentru:
a) evaluarea şi autoevaluarea personalităţii în vederea orientarii profesionale;
b) efectuarea de teste de aptitudini, dezvoltarea abilitatii şi încrederii în sine a persoanelor în căutarea unui loc de muncă;
c) instruire în tehnici şi metode de căutare a unui loc de muncă şi de prezentare la interviuri în vederea ocupării;
d) mediere electronică;
D.a) să fie asigurat cu cel puţin 30% personal angajat cu studii superioare în specialitatile: psihologie, pedagogie, drept, consiliere;
b) să fie asigurat cu cel puţin 25% personal cu experienta de minimum 3 ani în domeniul serviciului pentru care se solicita acreditarea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cod caen potrivit costiA costiA Doresc să pornesc un SRL pentru recomandarea de personal pentru companii. Drept cod principal pot folosi :[b]7810[/b] Activități ale agențiilor de ... (vezi toată discuția)
Sc plasare forta de munca ai.ciprian ai.ciprian Buna ziua Am o dilema. Am un SRL, CAEN 7450, mai exact: Selectia si plasarea fortei de munca. Scopul meu este urmatorul: vreau sa plasez bone ... (vezi toată discuția)
Conditii speciale srl obiect de activitate referitor la plasarea fortei de munca? plummy plummy Pentru autorizarea la Registrul Comertului a activitatilor 7810 - Act. ale ag. de plasare a foreti de munca 7820 - Act de contractare, pe baze temporare, a ... (vezi toată discuția)