Un CMI are ca unica sursa de venituri incasari din factura emisa de Casa de Sanatate,bani ce ii sunt virati in cont.
Sumele s-au utilizat de-a lungul timpului numerar sau pt.OP-uri.
Acum CMI-ul doreste sa faca o achizitie pt.un imobil-sediu cabinet.
Plata se v-a efectua prin banca.
Banca accepta pentru depunere bani cash in cont doar 2 explicatii-una incasari din vanzari sau contract de imprumut medicul catre CMI.
Contract de imprumut nu stiu daca este potrivit deoarece CMI-ul are un profit la 31.12.2013 care acopera suma ce urmeaza a fi platita (dar nu are suma in cont),iar daca utilizam explicatia incasari din vanzari exista riscul sa fie impozitat venitul (medicul are aceasta temere).
Care ar fi varianta optima?
Buna ziua!
Eu as face contract de imprumut.
Banii pe care i-a primit de la CAS s-au folosit pe cheltuielile cmi-ului, dar si pentru cheltuielile personale. Acum acei bani "personali" sunt readusi in CMI sub forma de imprumut pentru a cumpara imobilul.
Contabilitate cmi
viorel61
Buna ziua ,
Suntem un Cabinet Medical Individual ( Medicina de familie ) si d-na doctor doreste sa faca un imprumut la o banca comerciala ( nu poate ca ... (vezi toată discuția)
Contabilitate pfa
alina240
Am o nelamurire legata de registrul de incasari si plati.Am infiintat de curand PFA-ul si inca nu am avut incasari. Am in schimb cateva cheltuieli facute din ... (vezi toată discuția)