Soția a lucrat la o societate care anul acesta a fost radiată în baza unei decizi judecătorești. Având nevoie de anumite acte am început sa întreb atât la fostul patron cât și la firma care s-a ocupat de lichidarea firmei și am constatat că nici unul dintre ei nu are nimic din arhiva societății. Lichidatorul juridic mi-a arătat că singura arhivă pe care o are este un dosar de aproximativ 50 pagini. Fosta firmă care a făcut contabilitatea societății îmi comunică că nu mai are nimic din arhivă.
care ar fi demersurile pentru reconstituirea numitor documente.
unde ar mai fi șanse să găsesc ceva urme de documente. ce instituții.
pentru legalmgm. lichidatorul sustine ca nu are arhive. repet pentru o firma cu activitate din 1995 pina in 2012 mia aratat un dosar de 50 pagini si atit.
Demisie
ionutvd
In urma cu aproximativ 2 luni mi-am dat demisia de la firma la care lucram. Am redactat demisia, am semnat-o, i-am inmanat-o managerului si el mi-a zis ca in ... (vezi toată discuția)