avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1224 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Poliţe de asigurare, reasigurare ... Accident de munca in Germania
Discuție deschisă în Poliţe de asigurare, reasigurare şi probleme juridice conexe

Accident de munca in Germania

in data de 28 Febroarie am avut un accident de munca in germania firma la care lucrez ca sezonier are filiara in cipru deci asigurat sunt in cipru ca si acte am formularul A1 si S1 si copie de pe cardul de asigurare .Am fost operat de 2 ori o vertebra a fost schimbata cu una metalica asta fiind a 2-a operatie si in prima operatie mi-au fixat 2 vertebre de jos de L1 si 2 sus cu banda metalica si surube . l1 fiind vertebra care a fost schimbata . Acum sunt la recuperari mai ami 2 saptamani de stat aici apoi va trebui sa ma duc dinou la spital pt un control Asi dori sa mi se spuna care sunt pasii urmatori care trebuie sa ai parcurg pt a beneficia de concediu medical platit si pe viitor o renta lunara pt ca eu nu mai voi putea lucra in domeniul in care am fost (forestier) iar dr au sp ca am voie sa ridic doar 5 kg eu acum fac terapie sa pot umbla normal deocamdata umblu doar cu carje . Din cate stiu au fost ceva probleme la ainceput intre asiguratorii din Cipru si cei din Germania pt ca cei din Cipru spuneau ca accidentul sa petrecut aici iar cei din Berlin de la asigurari au spus ca sunt asigurat si ca cei din cipru tr sa se ocupe , in final sa ajuns la ministerul sanatatii din Germania si din cate mi sa spus spitalizarea au platit-o cei din cipru . vreau doar sa stiu ce pasi tr sa parcurg in continuare si daca tr neaparat avocat .
Cel mai recent răspuns: tgeorgescu , utilizator 12:26, 9 Iunie 2014