Buna ziua.Detin un magazin cu accesorii GSM si un service GSM si timp de cateva luni am avut o persoana care a lucrat la service ul GSM din magazinul meu.Acesta venea 1-2 zile pe saptamana,timp de cateva ore.Saptamana aceasta insa,intr-una din zile cand am mers la magazin am observat ca era marfa imprastiata pe jos.Mi-am dat seama ca ceva nu este in regula si am sunat firma de paza,iar aceasta mi-a confirmat ca la 2 noaptea a fost activata si dezactivata alarma.Tin sa precizez ca aceasta persoana ca lucra la Service-ul meu,avea cheie de la magazin si stia parola de la sistemul de alarma,deoarece de cele mai multe ori ajungea inaintea mea la magazin si deschidea el.Am facut stocul marfii si am observat ca mi s-a furat marfa si piese noi de la Service.In plus,un client a lasat o tableta pentru schimbarea touchscreen-ului,iar acest individ i-a spart display-ul.Acum acel client doreste sa-i achit 1600 lei contravaloarea tabletei pe care persoana de la service i-a distrus-o.Singura persoana care putea intra in miezul noptii stiind parola de la sisteul de alarma este acest individ pe care-l aveam la Service.Ce pot face eu in acest caz?Doresc sa-mi recuperez marfa furata sau bani in valoarea marfii si banii pe tableta distrusa de acest individ,pentru a-i da clientului caruia ii apartine tableta.Ce ma sfauiti sa fac pentru a-mi recupera marfa si banii ptr.tableta distrusa?Va multumesc anticipat.Astept raspunsul d-voastra.
in plus,nu este vorba de o spargere,ci pur si simpu acel individ a deschis usa cu cheia,a dezactivat alarma si a savarsit furtul.nici nu se pune problema unei spargeri.spargerile le dau acele persoane care intra intr un magazin spargand geamul sau fortand usa.in cazul de fata termenul <spargere> nu-si are rostul.
Astazi am depus plangerea si declaratia.Politistul mi-a spus ca ijn ciuda faptului ca el a spart display-ul tabletei,e posibil sa nu poata fi cercetat pentru distrugere,deoarece tableta a fost adusa la service-ul meu,nu i-a fost data lui.am incercat sa-i explic ca acea tableta i-a fost data de catre client,lui personal intr-adevar in incinta magazinului,respectiv a service-ului meu.mi se pare normal ca el sa plateasca si display-ul acele tablete,deoarece greseala a fost produse de el.Este adevarat ce mi-a spus acel politist?