avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 733 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Martora. Am primit un pumni in ochi din cauza ca m-am ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Martora. Am primit un pumni in ochi din cauza ca m-am dus ca si martor.

M-am prezentat ca martor pt. un hot din autoturisme. Ieri in timp ce eram cu alte 5 fete, "faptuitorul" a venit si mi-a aplicat un pumn in ochi. Sunt toate vanat si am primit doar 3 zile IML. concediu IML nu pot sa-mi iau... am 19 ani si sunt eleva ...

Respectivul nu a zis nimic. Ce pot sa fac? Ma protejeaza legea? Am inteles ca daca nu am 10 zile IMl nu-l trimite in judecata, dar este ceva lege care sa ma protejeze ca si martor?
Cel mai recent răspuns: facebook , utilizator 20:36, 29 Iunie 2014
Daca ati fost lovita pentru faptul ca ati dat declaratii in calitate de martor, formulati plangere panala pentru fapta de ”razbunare pentru ajutorul dat justitiei” prev. de art. 274 NCP.
Nu trebuie sa va luati concediu medical, trebuie doar ca medicii de la IML sa va stabileasca nr de zile de ingrijiri medicale, daca dupa cele trei zile stabilite pt ingrijiri medicale leziunile suferite nu s-au vindecat aveti posibilitatea sa mergeti sa vi se prelungeasca nr. de zile de ingrijiri medicale necesare vindecarii.
La art.274 rap. la art.193 alin.2 poate fi incadrata fapta, depuneti plangere penala.
Daca nu a strigat in gura mare "De ce m-ai sifonat la politie!?" nu stiu cum se poate concluda fara dubii ca ai depus plangere impotriva lui ..

E ca si in cazul cu femeile... care depun plangere impotriva sotului agresiv. Sotul le bate din nou , intra la razbunare contra ajutorului oferit justitie?

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medicolegal jenucu jenucu La cat timp de la agresiune sunt obligat sa obtin acest concediu,tinand cont ca unele leziuni se vindeca. Unde este stipulat. Stefan (vezi toată discuția)