Car3men a scris:
sunt lucruri diferite!
la ce m-am referit eu exista reglementarea in codul civil;
ceea ce spuneti dvs. este cu totul altceva!
si daca este asa cum spuneti, atunci, ce faceti: deschideti un alt proces???? ... care se va judeca si asta dupa vreo 2 ani?!?!? ... adica incarcam si instantele cu cauze inutile...
Ceea ce ați scris dvs. în acest topic nu este valabil pentru că litigiul domnului
Radu9 este unul de contencios administrativ. Nici măcar nu reușesc să înțeleg de unde până unde o cerere întemeiată pe dispozițiile art. 24, alin. (2) din Legea nr. 554/2004 reprezintă un abuz de drept.
Mă scuzați, dar răspunsurile dvs. nu au legătură cu materia contenciosului administrativ și nu înțeleg nici tonul cu care v-ați adresat domnului care a deschis această discuție.
@
Radu9
Dvs. aveți perfectă dreptate. Instituția are obligația legală să pună în executare hotărârea instanței de fond în termenul prevăzut la art. 24, alin. (1) din Legea nr. 554/2004. Instituția în care lucrez eu așa procedează.
Prin urmare, în termen de 15 zile
de la data pronunțării instanței de recurs, instituția are obligația să vă comunice informațiile de interes public solicitate. Dvs. nu trebuie să faceți nimic. Nici să solicitați aplicarea mențiunii ”Definitivă prin respingerea recursului” pe hotărâre și nici să trimiteți hotărârea instituției. De altfel, deocamdată nu puteți să faceți asta întrucât hotărârea instanței de recurs nu se redactează atât de repede.
Dacă instituția nu pune în aplicare hotărârea instanței de fond, vă puteți adresa instanței de executare cu o cerere întemeiată pe dispozițiile art. 24, alin. (2) din Legea nr. 554/2004. Acest tip de litigii se judecă rapid.