avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 730 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Mai pot primi pensia alimentara ?
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Mai pot primi pensia alimentara ?

Buna ziua. Asa cum am scris in subiect am o intrebare in legatura cu pensia alimentara. Momentan sunt student in anul I si as vrea sa stiu daca pe perioada verii mai pot primi pensia alimentara ? Voi continua sa o primesc sau va trebui sa fac eu ceva ( ex: sa iau o adeverinta de la facultate cum ca voi continua studiile) ?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.
Exista o hotarare deja de stabilire pensie de intretinere prin care instanta de judecata a stabilit ca in fiecare luna parintele d.-stra. sa va plateasca o anumita suma, insa la momentul acela erati student?
Daca nu erati instanta nu putea sa pronunte o hotarare decat pana cand impliniti varsta de 18 ani. Cititi va rog dispozitivul acestei hotarari si veti gasi pana la ce varsta este parintele obligat sa plateasca.
In conditiile in care sunteti student aduceti o adeverinta din care sa reiasa ca sunteti student, cursurile, de zi sau f.f. sau la distanta, precum si alte documente care sa ateste acest fapt, de ex. carnetul de student, legitimatia etc. si introduceti o actiune in justitie de aceasta data, o formulati in nume personal deoarece sunteti major si solicitati pensie de intretinere pana la varsta de 25 ani , daca sunteti la zi si pana la 26 de ani daca urmati cursuri de lunga durata, de ex. medicina, unde se fac 6 ani de facultate sau sunteti la cursurile fara frecventa. In orice caz daca aveti si un loc de munca inregistrat cu contract nu puteti solicita aceasta pensie de intretinere.
Parerea mea este sa va angajati un aparator si sa mergeti in instanta. Succes!