avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 859 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... salariu minim la patron
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

salariu minim la patron

Buna ziua tuturor.Am si eu o problema cu salariul la patron.Pe scurt lucrez la un service,sunt inginer dar am un salariu de tot rasul,adica 600 lei net.Este corect ca patronul sa ma salarizeze astfel?Este posibil ca in cartea de munca sa nu fiu recunoscuta ca inginer?Ce pot face?X-(
Cel mai recent răspuns: Rodica Ciobanu , Avocat 07:40, 12 Mai 2009
mergi la ITM si verifica, o posibil in cartea de munca sa ai o surpriza, in orice situatie faci plangere ,
dar sa fii atenta la norma de munca!!!!!!!!!!
Buna ziua. Daca sunteti incadrata pe functia de inginer, atunci angajatorul are obligatia sa va acorde acel indice de ierahizare prevazut in contractul colectiv de munca unic la nivel national, de 2. Adica un salariu de baza de minim 1200 lei. In cazul in care acesta refuza sa va modifice salariul, intocmiti o sesizare la ITM.
lore69 a scris:

Buna ziua tuturor.Am si eu o problema cu salariul la patron.Pe scurt lucrez la un service,sunt inginer dar am un salariu de tot rasul,adica 600 lei net.Este corect ca patronul sa ma salarizeze astfel?Este posibil ca in cartea de munca sa nu fiu recunoscuta ca inginer?Ce pot face?X-(


Daca in c.i.m. sunteti trecut ca inginer, atunci salariul minim trebuie sa fie de 1200 lei. In acest caz, sesizati ITM-ul in a carui raza isi are sediul angajatorul.

Stabilirea, pentru personalul incadrat prin incheierea unui contract individual de munca, de salarii de baza sub nivelul celui prevazut de lege constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.000 lei la 2.000 lei.
Care este functia trecuta in contractul individul de munca pe care l-ati semnat .... inginer? Ati primit un exemplar al CIM semnat de catre parti si inregistrat la ITM?