Bună ziua , am achiziţionat un telefon de la orange de aproximativ 4 luni , şi mi s-a defectat , l-am trimis în service , l-au trimis , telefonul nu a putut fi reparat , iar cei de la orange mi-au spus ca putea fi înlocuit cu unul nou dar nu îl mai au în stoc , şi mi s-a cerut as aleg alt telefon , dar toate erau mult mai slabe decât cel pe care l-am achiziţionat , şi nu am fost de acord cu schimbul acesta . Am făcut cerere de reziliere dacă nu se poate înlocui cu acelaşi model , doresc rezilierea contractului , sincer mi se pare o bătaie de joc . ªi am o întrebare dacă nu se poate înlocui cu acelaşi telefon , ce se întamplă rămân pe dinafară , sau primesc banii înapoi pe care i-am plătit ? Mulţumesc anticipat :)
Verificati cu atentie toate clauzele contractuale si, in masura in care sesizati vreo incalcare sau o abordare abuziva a problemei dvs, formulati si o sesizare a protectia consumatorului. Veti constata ca nu sunteti singurul!