avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Refuzul eliberãrii diplomei de bacalaureat de cãtre ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Refuzul eliberãrii diplomei de bacalaureat de cãtre facultate

Bună ziua!

Sunt student în primul an la Facultatea de Jurnalism în regim cu taxă. Am fost exmatriculat datorită faptului că nu m-am prezentat la examene. Când am vrut să-mi retrag dosarul de la facultate, doamna secretară mi-a spus că nu poate să-mi elibereze dosarul până când nu plătesc restul taxei scolare.

Nu cunosc legile şi nu pot să mă pronunţ dacă au voie să-mi reţină sau nu diploma de bacalaureat, însă eu am muncit pentru ea şi este proprietatea mea personală.

Ce să fac în acest caz? Cu cine să iau legătura? Unde să mă adresez?

Vă mulţumesc!
Ultima modificare: Miercuri, 16 Iulie 2014
delippity, utilizator
Cel mai recent răspuns: Alexandra Banica , utilizator 12:15, 21 Februarie 2019
Nu inteleg ce este cu nemultumirea aceasta... ati pus o intrebare, vi s-a raspuns, raspunsul nefiind pe placul dvs. Ar trebui sa va multumiti ca vi s-a dat un raspuns.

Aratati-mi dvs. unde este ilegal ca o facultate, o institutie sa tina documentele originale. Toate facultatile din tara practica acest lucru, e o metoda de protejare. Ati spus ca nu aveti taxa platita, cu actele in original acasa puteati foarte simplu ca de maine sa plecati si sa lasati o gaura de cateva mii de lei in facultatea respectiva.
Ati semnat un contract de scolarizare, in al meu s-a specificat clar ca trebuie sa fie depusa diploma in original pentru a putea fi admis. Sfatul meu este ca data viitoare, inainte sa semnati ca primarul si sa va puneti cnp-ul pe toate hartiile, cititi tot!

Platiti-va taxele, apoi aveti acces la diploma dvs. Numai bine!