avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Pensionari şi probleme juridice ... pensionarea anticipata partiala a politistilor
Discuție deschisă în Pensionari şi probleme juridice legate de pensii

pensionarea anticipata partiala a politistilor

Stimata doamna/omnule avocat

Ma numesc Bour Tudorel, sunt din Bacau, str. Republicii nr. 1, sc. F, ap. 11, am fost politist, am 40 ani, iar in present sunt pensionat medical, lucru care ma nemultumeste din urmatoarele motive:
Eu indeplinesc conditiile de pensionare anticipata partiala conf. Art. 14 pct.1 lit.b din Legea 179/2004 si am si solicitat acest lucru printr-un raport adresat Inspectoratului National pentru Evidenta Persoanelor Bucuresti, unde mi-am desfasurat activitatea, fapt pentru care aceasta institutie a trimis dosarul pentru stabilirea dreptului de pensie la Casa de Pensii a M.A.I. cu documentele aferente din care rezulta o vechime in munca de 21 ani, 08 luni si 23 zile din care 19 ani, 08 aluni si 23 zile ca militar si politist.
Ca urmare a acestui fapt Casa de Pensii a M.A.I. a constatat ca eu am o vechime totala in munca numai de 19 ani si vreo 8 luni, asa cum reiese din discutiile purtate telefonic cu reprezentanta casei de pensii care se ocupa de judetul Bacau.
Pentru a calrifica acest fapt am solicitat la institutia unde mi-am desfasurat activitatea sa imi comunice ce vechime am in munca, iar ei mi-au comunicat ca am urmatoare vechime :
- intre 15.09.1987-14.01.1989 am satisfacut stagiul militar ;
- intre17.09.1990-01.12.1991 am fost elev al scolii militare de subofiteri de politie;
- intre 01.12.1991-11.03.2009 am fost incadrat ca subofiter/ agent de politie in M.A.I., desi mai inainte mi s-a spus ca am 21 ani vechime ??????