avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 850 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract determinat de muncã
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract determinat de muncã

Buna ziua.
Sunt studentă în anul 1 și nu am, pânâ în prezent, niciun fel de studii superioare încheiate.
Aș dori să știu dacă există vreun fel de dezavantaj în vederea încheierii unui contract determinat de muncă. Mai exact... dacă mă angajez 2 luni ca vânzătoare la un restaurant, acest lucru m-ar putea influența în vreun fel negativ în momentul în care voi dori sa mă angajez în domeniul pe care îl studiez? (Științe Politice în Limba Franceză). Ar putea angajatorul crede că, din moment ce am lucrat cândva ca vânzătoare, nu sunt capabilă de altceva?
Vă mulțumesc anticipat! :)
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:01, 31 Iulie 2014
Este o posibilitate demna de luat in calcul. Angajatorii, in special cei de top, se grabesc sa puna etichete candidatilor tocmai pentru ca sunt foarte multi si le este imposibil sa-i intervieveze pe toti. Dar nu va faceti probleme - cel mai probabil nici nu v-ati dori sa lucrati pentru un angajator care v-ar fi desconsiderat din simplul motiv ca ati fi ales sa va castigati existenta in timpul facultatii.
Nu este corect ceea ce spuneti, poate si experienta acumulata pe un astfel de post o sa va ajute candva.

Singurul dezavantaj al incheierii unui astfel de c.i.m. este faptul ca la expirarea duratei pentru care a fost incheiat angajatorul nu are obligatia de a mai prelungi durata acestuia.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vechimea in specialitatea studiilor ailimafamee ailimafamee Buna ziua! Va rog sa-mi oferiti, daca se poate, cateva explicatii cu privire la \"vechimea in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei ... (vezi toată discuția)